Good Feeling

Hej nu sitter jag och Fia här ensam hemma hos pappa med hundarna, alla for just och lämnade oss ;( Har iaf haft en super dag med några riktigt härliga personer! Först har då jag, Sofia,Linda och pappa varit ute och ridit en sväng, sandis var super fin! Sen så kom Kim, Jani, Johan och Dalle kring 6 elr nå så då har vi bara svamlat om allt möjligt och sen sett The Grudge 3 ;)

Nu ska jag och Sofia äta och sen sova så vi orkar upp imorgon, vi ska rida en sväng innan vi ska hem kring 2 :) Hoppas även på att få träffa min syster imorgon kväll!
image description
Allt är såå bra just nu!<3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Måste göras om, helt klart :D

2012-02-26 @ 15:57:34
URL: http://Sofiiia94.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0