Far East Movement ft. Justin Bieber - Live My Life

Jag och Fia vaknade typ kring 9 imorse och klev upp och for ut och red i det fina vädret! Sofia red Chocken och jag Sandis, blev en riktigt härlig ridtur fast att jag fick bråka lite med Sandis..
Han var iaf super fin i början av ridturen, lite slö men jobbade på fint, när vi vände hem så vändet det och han blev väldigt pigg. Han blev väldigt upprörd när jag stannade och sa till han när han bara sprang på..så han backade och svängde runt med kroppen, trippade på och ville komma ikapp Chocken. Så jobbade mkt då med att han skule behålla formen i halten och även när han skulle börja skritta från halten, till slut fick vi till det riktigt fint iaf :D
I traven och galoppen var han super fin och jobbade i en super fin form och samling. Lät han sträcka ut i galoppen i sista backen och det var väldigt uppskattat! ;) men han lyssnade super när jag bad han sakta av och så travade vi av i lång och låg form. Sjukt nöjd över min fina gosse!
Chocken var jätte snäll med sofia och sprang på i ett bra tempo, lite fort kanske men han drog absolut inte iväg med henne :) For hem från pappa kring 3 och har suttit och läst ut en engelska bok sen dess för vi ska skriva nå om den imorgon på skolan. Ska iaf sova snart, är sjukt trött.
bröderna
Finaste bröderna igår!
med sofia
Från idag :)
reser sig
Hihi söt!
sandis
rider chocken
Sofia och Chocken :)
rullar
Chocken, haha gud vad vacker ;)
reeser sig
rullar
haha!



Kommentarer
Postat av: felicia

Söta bilder! :D

2012-02-29 @ 07:08:40
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Postat av: Ida

fina, coola bilder :D

2012-04-20 @ 17:44:35
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0