Everybody needs someone who can make them laugh when they think that they'll never smile again

Hej sitter hemma och försöker plugga..har suttit ett tag och tränat på svenskan iaf! Ska läsa i engelska boken också, fast lär ju somna såå hehe ;D nå snackar lite skype nu med fia och planerar inför helgen, hon och linda ska komma med mig till lomben på lördag och sova! Sen så kommer det väl nå grabbar sen på kvällen också och umgås med oss ;) Så ska vi ju rida också och busa med hästarna :D

Imorgon kommer Kim på kvällen och umgås med mig och så kommer Sofia senare på kvällen och sover här! något awesome helgen kommer bli ändå + att på söndag kanske jag ska få träffa min lillasyster!
Har iaf varit och ridit idag ju, fick rida Sommar och det gick helt ok! Hon är svår att jobba tycker jag men vissa stunder släppte hon efter riktigt fint faktiskt. Nästa vecka var det uteritt, ser inte fram emot det iaf. Är mkt roligare hemma när man rider ut av nån anledning! (;
sommar
gammal bild på sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0