Hoppat :D

Vi hade hoppning idag på lektionen och gud vad kul Sandis tyckte det var! Hoppade bara små skutt med honom men blev en liten bana iaf. Var 4 st hinder, ett rättuppstående med vattenmatta, 2 kryss och en trippelbarr och dom var typ 40 cm elr nå? men det räckte för oss eftersom vi inte hoppat på bana på jäääätte länge. Han jobbade på skit bra i både trav och galopp idag och fick lite hjälp med det där att han "skjuter ut" sig som jag skrivit om några ggr. Han var då väldigt trevlig och avslappnad hela tiden i traven och jobbade i fin form så är väldigt stolt över min pojke! :D På lördag ska han få börja gå in på nätterna, undra hur det kommer gå,kommer flytta han till "gamla stallet" med Emmas ponny. 
 
Imorgon blir det skola från 09.50 till 13.40 så är rätt chill ju. Blir sen stan med mormor, stallet med kim och göra i ordning nya boxen och sen till lomben och sova med kim. Ska ta hand om pållarna lite och så. På lördag är det bara fara och ta in Sandis på kvällen och fixa hö och allt det. Pållen ska få vila i 2 dagar nu tänkte jag, så tar vi nya tag på söndag igen :) 
 
PÅ ONSDAG GÖR JAG MIN FÖRSTA TATUERING DESSUTOM!!! :D 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0