You got to look inside yourself, baby you got to believe.

Tja! kom just hem från Bredviken till mamma så ska snart mysa ner mig i sängen och se en film efter att ha pluggat hela kvällen :) Har hunnit vara och köpa mig ett var vita converse efter skolan, velat ha dom snyggingarna ett bra tag nu! Har 38-39 på skor men fick med mig hem ett par 37,5 som satt perfa! ;)
Vi har btw fått hem 2 sadlar vi ska testa på hästarna hemma, hoppas att någon passar på Jesse och Water så att jag kan börja hoppa mer på allvar med dom också i sommar och även dressyra! :D Blir att testa dom till helgen då jag ska till pappa, är ju långhelg så blir att rida en massa!
söötis
Jesse Janes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0