She doesn't mind

Kom just hem till mormor och har hunnit vara och snabb duschat en sväng också. Fick rida super fina Mitzy idag, blev något glad av att jag skulle få rida henne! Hon var väldigt pigg och framåt idag, tuffade på som ett tåg så det är inte lite häst att rida heller då hon är lite i sin egen värld ibland :) Är mest nöjd med dagens galopparbete på volterna som gick väldigt bra trots att hon försökte springa på lite. Vi fick sen skritta ut en sväng också efter slingan. Nu är mina axlar + rygg döda, musklerna värker som bara den. Men dom var ömma innan jag for och red så visste att lektionen skulle bli jobbig och göra det värre men värt var det! :)

Imorgon direkt efter skolan far jag och Micke med pappa och Anneli till Happis. Ska på hööks, ikea, äta på Max och så ska jag väl och handla lite smått och gott på Ica Maxi eftersom Kim kommer på lördag till pappa ;) Ska nog även rida ut en sväng imorgon med Sandis, Chocken får nog följa med i grimskaft också.
image description
Mitzy!<3

Kommentarer
Postat av: manda&hannaa

fin blogg! hoppas du haft en bra dag :)

kram

2012-04-26 @ 20:50:18
URL: http://mandaochhannaa.blogg.se/
Postat av: Ida

jag vill också rida :o nog för att jag gjorde det i onsdags då men iaf

2012-04-27 @ 18:38:56
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0