Kanske var det tur att jag föll så djupt, för det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

hej, idag har jag först varit direkt på morgonen och tagit prover på sjukhuset, sen haft 2 lektioner och sen tillbaka till vårdcentralen. Nu först kunde dom klämma ur sig att jag har inflammation i en sena typ så måste vila handen nån vecka, ha stödbandage och äta ibumetin. sen har ja typ järnbrist också så måste äta nå för det också.. kommer inte göra nå annat än att knapra tabletter verkar det som haha.
Iaf när jag kom hem så har jag packat färdigt, lekt med Johan och sen kom Kim hit! Blev att se skins och sen lyssna på musik bara , mysmys ;) Nå nu ska jag gå och sova, räkna med dålig uppdatering nu sen!
vsvh
Effy och Freddie, sött litet par från Skins ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0