Hööks imorgon! :D

Far iväg till Haparanda imorgon med mamma, marcus och säkert micke, blir att besöka Hööks då helt klart ;) Rea plus har presentkort för 500 kr så här lär shoppas till hästarna! Får se det som försenade julklappar till dom hehe ;) Funderar på ett nytt träns elr fint pannband men får se, några nya grimmor borde väl få följa med hem tkr jag och något schabrak :D som vanligt kommer jag få hjärnsläpp där och bara virra runt, ojoj stackars marcus säger jag bara men har varnat honom! ;)
schabrak silver
schabrak
fleece täcketräns
Lite saker jag funderat på att köpa men får helt enkelt se där! ;)

Kommentarer
Postat av: Vem?

- Eller hur! MUUUUMMMA! dregel (a)

2011-12-28 @ 22:40:09
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0